#15410 - på Stugknuten.com siden 2013-10-18
 6 senge

Barnvänligt ski i/o i härliga Åre Björnen

Med 5 meter från skidvägen, som tar dig till Barnens Björnen eller upp på Åreskutans topp, ligger lägenheten insynsskyddad med en fantastisk utsikt. Härifrån kan du åka både slalom, längdskidor och gå på tur direkt från lägenheten.
Lägenheten har 3 sovrum varav ett föräldrasovrum och två sovrum med våningsängar. I köket finns det mesta ni behöver för en god middag oavsett om ni vill äta pannkaka eller laga mat på täljsten. Jag lämnar kryddor och lite annat smått och gott som det kan behövas en skvätt eller dutt av för att förhöja matlagningen. Badrummet är kaklat och har klinker med golvvärme och det finns bastu för den som önskar värma sig efter en dag på fjället. För både stora och små finns böcker, filmer, spel och leksaker.

Pga allergi vill vi inte att djur ska vistas i lägenheten och det är inte tillåtet att röka inomhus.

Vägbeskrivning:
Åk E14 mot Åre. Strax innan Ica Björnänge svänger du höger och följer vägen upp till Björnens centrum som ligger på vänster sida sedan du kört under en skidbro. Åk förbi och ta första höger och därefter andra vänster. Vid andra höger står det Nedre Hermelinen och lägenheten ligger längst bort på vänster sida där vägen tar slut..
Stugknuten
  •  Sauna
  •  WC
 Tilgængelig tæt på
  •  Fiske – Fröåtjärn, ca 500 m. Sms-fiskekort.
  •  Golf – Åre golfklubb
  •  Langrend – Gångavstånd
  •  Legeplads – Barnens Fröågruva mm i Björnens centrum.
  •  Styrtløb (snowboard) – 5 meter från ytterdörren
  •  Vandreruter – Precis utanför dörren.
Yderligere information

Et råd til lejere når der bookes

Bedømmelser

Har du lejet dette feriehjem, og er du tilfreds med dit besøg? Så venligst hjælp os og nye lejere ved at